söndag 23 januari 2011

Laga en trasig ögonskugga

En ögonskugga har gått söner för mig. Eller från början är det ett pigment från MAC som heter Vanilla som jag har pressat. Men nu ser den iaf ut så här:




Inge större skada skedd, det fixar man lätt med lite isopropyl alkohol (finns att köpa på apoteket). Jag upplever att de dock blir mer känsliga när man lagar dem, vilket inte är så konstigt kanske.


I julklapp fick jag av min vän Johanna ett set från Make Up Store med två ansiktsmasker och en scrub. Idag provade jag den ena masken. Den skulle sitta på ca 15 min och sen duschade jag av den. Inga underverk men skönt för huden.


Det var jättemycket produkt i den lilla påsen. Jag kletade på en hel del men det var ändå mycket kvar så jag sparde påsen och lade den i en större tätslutande påse. Det kom 4 stycken små påsar i en liten behändig förpackning.

Make Up - Don't Fight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar