lördag 22 januari 2011

B2MAC - Back to MAC!

Här är en bild på de MAC-produkter jag ska använda upp. Vissa sjunger på sista versen medans vissa får jag nog jobba lite mer på.

Längst bak: Brow Fix clear, Brow Set: Beguile, Lipglass: Trifle, Lipglass: C-Thru.
Främre : Bronzing Powder, Paint: Stilife, MSF (Mineralize Skinfinish): Cheeky Bronze.

Mitt Brow Set har jag aldrig riktigt gillat men använt det lite sporadiskt. Nu ska jag försöka skrapa ur det sista då jag tycker att det luktar illa om den. Trifle får jag nästan inte upp något mer av, applikatorn räcker inte ner. C-thru kan jag få ut några mer vändor av. Jag gillar bronzern men jag har andra som också är bra och andra jag är sugen på tex Too Faced Chocolate Soleil. Den är matt och jag har bara skimmriga så jag ska använda lite mer av de jag har innan jag köper den.


Min MSF vet jag inte vad jag ska göra med. Jag tappade det i golvet en gång och lagade det med Isopropyl alkohol och det blev bra. Sen tappade jag det en gång till och lagade den igen men det blev inte lika bra. Nu har den börja falla sönder, utan att jag har tappat den, och det blir så mycket löst från det som ramlar ur när man öppnar locket att jag funderar på att hälla över det i något annat med lite högre kant. Får ge mig ut på burkjakt helt enkelt!


Make Up - Don't Fight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar