onsdag 19 januari 2011

Fundering

Jag har en del smink i min ägo. En hel del faktiskt. Jag följer en hel del personer på You Tube som har sminkkanaler. Det finns två projekt som jag gillar. Dels project 10 pan. Det innebär att man använder upp 10 produkter innan man får köpa något nytt. Det är en tanke som tilltalar mig.

Ett annat projekt är Glossout 2010. De som deltog fick inte köpa läppglans på ett år. Det är lite begränsande eftersom jag inte äger en uppsjö av just läppprodukter. Ögonskuggor är man akilleshäl kan man säga och det är det jag köper mest av.

Jag ska till Helsingfors på sportlovet och tänkte B2M:a = Back to MAC:a. MAC har en grej där de ger en ett läppstift om man lämnar tillbaka 6 tomma förpackningar. Tyvärr gör inte MAC Norden det. Finland tillhör dock inte det så där kan man passa på. Så jag försöker använda upp så mycket som möjligt av mina MAC-produkter som jag gillar men nödvändigtvis inte tycker är det bästa jag använt eller som det finns bra alternativ för. Det får bli min lilla utmaning. Nu skulle ju en bild ha varit fint men jag fixar det en annan dag!

Make Up - Don't Fight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar