måndag 14 mars 2011

Tinted Moisturizer

Jag har länge varit på jakt efter en fuktkräm med lite färg i. Har kollat på lite olika och skulle prova Origins VitaZing. Den är nästan dubbelt så dyr i Sverige som i tex England och USA så jag tänkte att jag skulle komma undan lite billigare genom att köpa den på Arlanda. Då fanns den inte där! Jag kollade runt lite och bestämde mig att köpa denna i stället. Jag kunde inte bestämma mig vilken av de tre jag ville ha så jag köpte två stycken, nr 1 och 2. De kostade198 kr på Arlanda och 235 kr på eleven.se.

Jag gillar inte att ha foundation. Ibland har jag Bare Minerals Mineral Foundation eller MACs Mineralize Skin Finish Natural och i undantagsfall MACs Studio Tech. Ibland känner man sig blek och glåmig så med lite färg i ansiktet som ger fukt kanske är lösningen för mig. Jag ser fram emot att prova och se resultatet. Jag återkommer med en recension!

English: I'm not a big fan of foundations. I have a couple but I rarely use them. To get some coverage and a hint of colour during the long and cold winter I thought I'd give a tinted moisturizer a try. I was planning on buying the Origins VitaZing but they didn't have it at the airport so I got these two instead. I'll try them out and get back with a review!

Make Up - Don't Fight!

1 kommentar: